Euskaraz Bizi

Ortzaizeko Ikastolako Euskaraz Bizi! lan taldeak plantan emaiten ditu hainbat  euskarazko aktibitate: euskalakari-en topaketa erregularrak, hizlari adituekin esperientzia trukaketak (pottoka, txori, xaboi, argazki,etab. gaien inguruan), familiendako mendi ateraldiak euskaraz, etab. Ikus adibide batzu loturik diren argazkietan..

Lan talde honen helburua euskararen bizi araztea da. Nola ? Ikastolako burasoen artean euskara biziarazten dituzten aktibitate eta ekintza ezberdinak antolatuz.

Burasoek animatu nahi duten ikastola guzietan aurki daiteke Euskaraz Bizi lan taldea. Seaskan bertan, erakasleen animatzen duten lan talde bat ere bada.

• Jada eginak izan diren animazioak :

Antzerkia euskaraz !
Urte hasieraz geroztik, antzerkia euskaraz proiektua landu du Euskaraz Bizi taldeak. Karia horretara, buraso euskaldun eta ez euskaldunak elgarrekin ari dira euskarazko antzerki batean. Lagun giro goxo batean burasoen artean euskara biziarazteko parada ederra da.

Urriaren 11n, momento on horiek guziak partekatuak izan dira 60 bat ikuslerekin egin den ekitaldian.

Buraso eta haurrak… bizi gaitezen euskaraz !
Beraz, zuek ere, euskararen bidez plazer eman zuen buruari eta etor gurekin!
Euskaldun eta ez euskaldun burasoen pauso berri hori… gure haurrei igortzen ahal diegun mezu eder bat da!

Version Française